Friday, 14 March 2014

 LETS TALK ABOUT LOVE

CINTA :) haha. Cinta ni satu keperluan dalam hidup. Tapi cinta ni kadang-kadang makan diri kita sendiri. Cinta ni jugak kadang-kadang mengkhayalkan kita. Cinta ni bermacam-macam rupa. Ada cinta monyet, cinta platonik, cinta tiga segi. Untuk yang bergelar manusia, yang sedang dilamun cinta. This is for you. Tak perlu nak berharap sangat yang pasangan kita tu akan kekal dengan kita. Macam-macam boleh jadi. Jodoh di tangan Allah. Tak semestinya orang yang kita betul-betul cinta and sayang tu akan jadi milik kita satu hari nanti. Apa yang kita boleh buat, cuma berdoa supaya orang tu akan jadi milik kita till jannah. Tak salah nak bercinta, tak salah nak berharap. Tapi tak perlu nak berlebih-lebihan. Takut nanti hati kita akan terluka. Buat apa nak buang masa denga bersedih? Meratapi perpisahan? Allah dah atur segalanya sayang. Di depan kita ada yg lebih baik dari sebelum ni. Percaya lah. Tak perlu bersedih. Ramai lagi yang sayang kita. Family, kawan-kawan ada. Ni nasihat untuk diri aku jugak. Jangan lupa Allah yang satu :') btw, kawan! Harap hang faham nohh?
*actually, bosan gila. HAHA --'

No comments:

Post a Comment